-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Jak złożyć zamówienie?
Krok 1: wyszukaj swój produkt
W tym celu wpisz do wyszukiwarki u góry strony nazwę produktu lub wejdź bezpośrednio w daną kategorię, by przejrzeć całą naszą ofertę.
Krok 2: dodaj produkt do koszyka
Gdy już podejmiesz decyzję, dodaj produkt do koszyka poprzez kliknięcie przycisku "Do koszyka". Wcześniej możesz zmienić ilość sztuk za pomocą przycisków "-" oraz "+". Po dodaniu produktu do koszyka sklep automatycznie przeniesie Cię do strony z zamówieniem.
Krok 3: sprawdzenie zamówienia
Na tym etapie możesz jeszcze modyfikować zawartość koszyka, dodając lub usuwając produkty. Jeśli chcesz zamówić jeszcze inne produkty (np. żeby uzbierać do darmowej dostawy), kliknij przycisk na dole "Kontynuuj zakupy". Jeśli posiadasz kod rabatowy, nie zapomnij wpisać go we właściwe pole i kliknąć "Dodaj". Dopiero wtedy naliczy się rabat na zakupy. Gdy wszystko się zgadza, kliknij przycisk na dole "Zamówienie", by przejść do finalizacji zamówienia.
Krok 4: wybór metody płatności
Możesz zapłacić przez przelew natychmiastowy, tradycyjny lub płacąc kurierowi przy odbiorze paczki. Jeśli chcesz nam przekazać jakąś wiadomość dotyczącą zamówienia (np. wskazówki dla kuriera dot. adresu dostawy), wpisz ją w pole "Uwagi". Gdy chcesz zapłacić poprzez system szybkich przelewów za pośrednictwem systemu Blue Media, po wybraniu opcji "Szybkie płatności Online" musisz następnie kliknąć "Wybierz bank" i odszukać swój bank.
Twojego banku nie ma na liście? Żaden problem! Wybierz opcję "Mam konto w innym banku", a wyświetlą Ci się dane niezbędne do dokonania wpłaty.
Krok 5: wybór metody dostawy
Teraz czas na wybór sposobu dostawy. Twoja paczka może być wysłana za pomocą systemu paczkomatów lub dostarczona bezpośrednio na Twój adres przez kuriera. Uwaga — jeśli w poprzednim kroku wybrałeś/aś jako metodę płatności "Płatność przy odbiorze" jedyną możliwą opcją dostawy jest "Kurier (Pobranie)".
Wybierając dostawę do paczkomatu, koniecznie podaj paczkomat odbiorczy. Możesz go łatwo wyszukać na liście, wpisując miejscowość oraz ulicę.
Krok 6: podanie danych do zamówienia i/lub założenie konta
W następnym etapie podaj swoje dane. Możesz dokonać zarówno zakupu bez rejestracji, bez tworzenia konta klienta, jak i założyć konto w naszym sklepie — będzie nam bardzo miło, jeśli to zrobisz :) Posiadanie konta klienta ułatwia śledzenie aktualnego statusu zamówienia oraz historii dokonanych zamówień. Jeśli chcesz założyć konto, wystarczy, że oprócz adresu e-mail podasz również hasło, którym będziesz się logować. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, nie zapomnij zaznaczyć opcji "Wystawić fakturę?" i podać danych firmy.
Krok 7: upewnij się, czy podane dane są prawidłowe i sfinalizuj zamówienie
Jeśli wszystko się zgadza, nie pozostaje nic innego jak kliknąć przycisk "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty" i dokonać płatności. Jeśli płatność nie powiodła się za pierwszym razem, możesz ponowić ją, wchodząc w szczegóły zamówienia poprzez link, który otrzymasz od nas w wiadomości mailowej.
I gotowe! O dalszych etapach Twojego zamówienia będziemy informować Cię na bieżąco.